Thursday, May 31, 2012

Student again!



Today I officially became a student of International French Fashion University Group Esmo Dubai and I am so happy because of this fact.
In this post I have to announce that this weekend in Dubai there's a #vintage open house market organized by Chickpeas Vintage. This is an event that I am looking forward to, and I'm grateful for the invitation which I got from the girls of Chickpeas Vintage.
In one of the future posts you'll see me in their wardrobe, and for now here are some photos from their Facebook page.

Od danas sam zvanično student International French Fashion University Group Esmo Dubai i veoma sam srećna zbog toga.
U ovm postu moram da najavim da će se ovog vikenda u Dubaiju održati #vintage open house market u organizaciji Chickpeas Vintage. Ovom događaju se takođe veoma radujem i zahvala sam na pozivu koji su mi devojke iz Chickpeas Vintage uputile.
U nekom od narednih postova, videćete me u njihovoj garderobi, a za sada evo nekoliko fotografija sa njihove Fejsbuk strane.






 






7 komentara:

  1. Sve cestitke. :*

    ReplyDelete
  2. Cestitam ti :) A koji si to vec faks zavrsila, ako nije tajna? :)
    PS: Mnogo si lepa, pratim tvoj blog.
    Milica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam završila. Stigla sam do druge godine i stala, jer sam se preselila u Emirate :)

      Delete
    2. Hvala na odgovoru. Pozz :)

      Delete
  3. Cestitaaaam! Nisam cula za taj fakultet, ali ime obecava! :)

    ReplyDelete
  4. čestitam, sad guraj to do kraja ;)

    ReplyDelete