Sunday, May 20, 2012

Street of gold


Here is a little bit different kind of Dubai on today’s’ pictures, because, for the first time since I moved here,  I visited the “golden street”. In this part of the town where most of the jewelries are placed, as well as the port with sailing ships that look like they came out of the screen in the movie theatre, from for example, Pirates of the Caribbean, people come to trade with gold.
Among these photos there are some that can describe some of the atmosphere at the photo shooting for Kenzo, which was prepared for the magazine Grazia. The post about that experience as most of the photos will be after new Grazia is issued.
Till next post...

Evo nešto drugačijeg Dubaija na današnjim slikama, jer sam po prvi put, od kada živim ovde, posetila „zlatnu ulicu“. U ovaj deo grada u kojem se nalazi najveći broj zlatara, ali i luka sa  jedrenjacima koji kao da su sišli sa bioskopskog platna iz, recimo, Pirata sa Kriba, dolazi se da bi se trgovalo zlatom.
Među  fotografijama se nalaze i neke koje vam mogu dočarati delić atmosfere sa fotografisanja za Kenzo, koje je pripremljeno za časopis Grazia. Post o tom iskustvu kao i veći broj fotografija biće nakon što novi broj časopisa izađe iz štampe.
Do narednog posta...

































I wore:
  • Shirt Zara 
  • Pants Jennifer 
  • Flats Kurt Geiger 
  • Juicy Couture hair rubber bands used as bracelets
  • Ring New Yorker 
  • Bracelets and necklet from some random shop  at Dubai mall 


22 komentara:

  1. Bas mi se dopada ceo post a sandalice su divne :_)

    ReplyDelete
  2. Prelepe boje :))
    Pastelno zute pantalone su mi savrsenstvo!

    ReplyDelete
  3. Predivna kombinacija

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlične kombinacije boja, baš mi se dopada :)

    ReplyDelete
  5. Meni se boje bas dopadaju! Prelepo! :) Pratim ...

    ReplyDelete
  6. Svidja mi se prvi outfit,baletanke su divne. :)

    ReplyDelete
  7. Boje su fantastice,a tebi se vidi na licu da si umorna, odmori malo :***

    ReplyDelete
  8. Sanjice mislim da ti to mozes mnogo bolje, sve do sad sto sam pogledao je lepo! Ali s obzirom da te poznajem dugo dugo dugo i da znam koliki si manijak sto se tice garderobe a i znam sta sve posedujes! Nemoj da se stidis pokazi svetu koliko odudaras od drugih! Vole te tvoji drugovi kiss

    ReplyDelete
  9. sanja, koliko godina imas ?

    ReplyDelete
  10. Prelep su narukvice!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  11. Kako si samo lepa!

    ReplyDelete
  12. Roze baletanke-fantasticne! <3 A na ovoj poslednjoj slici te nikad ne bih prepoznala.. :))

    P.S. New GIVEAWAY on my blog! http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/05/tree-bee-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. Ovaj outfit mi je ok, ne dopada mi se toliko jer ja uvek, al uvek nosim samo jednu jarku boju u kombinaciji sa sivim, crnim, belim, krem, braon i td. i td. 2 su mi nekako previse, izgledam sebi kao papagaj. Mislim da si sve bolja, kad bi imala vremena bas da se posvetis blogu mislim da bi bila i najbolja. Moram da kazem da si sa stilom i elegancijom bolja i od Zorane, bas zbog toga sto imas i posebne komade, neobicne, unikatne. Ok mi je skroz da se pokazu kombinacije sa stvarima iz Zare, Manga, Top Shopa bla, bla ali blogerke sve vise lice jedna na drugu, i devojke koje ih prate ce poceti da izlaze na ulicu uniformisane. Tebi svaka cast. Inace pisem ovde po prvi put.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da kod ovakvih kombinacija uvek postoji opasnost od tog „papagajskog“ efekta o kojem govoriš i za mene je izazov kada pokušavam da eksperimentišem na ovaj način. Ako je krajnji ishod zadovoljavajuć, onda ovaj komentar smatram pravom podrškom koja mi je potrebna i zahvaljujem ti se na njoj.

      Delete
  14. Nema na cemu, samo tako nastavi :) Novi post ti je savrsen.

    ReplyDelete