Wednesday, May 16, 2012

Night shift



Sve se čini da zabušavam sa blogom ovih dana, ali to je samo zato što ponovo mnogo radim, pa s organizacijom stojim nešto slabije nego što inače slabo stojim. ;) S mojim gustim rasporedom, takođe je teško i svakodnevno se kombinovati s nekim ko će odraditi posao fotografa. To je zaista veliki, ako ne i najveći problem.
Ipak, u međuvremenu, tj. od poslednjeg posta mi se dogodilo nekoliko lepih stvari. Tako sam pre nekoliko dana bila na izletu u pustinji, što je poseban doživljaj, a zatim je na moju veliku radost u tekstu (koji možete pročitati ovde) divne Ivane Aćimić o modnim blogerkama pomenut i blog Sanya’s injection of fashion. Pored toga, sutra je za mene veliki dan, jer sam pozvana da uradim photoshooting za Kenzo. Naravno, ovom, za mene izuzetno važnom događaju, biće posvećen jedan od narednih tekstova.
Sinoćnji izgled „spakovan“ je za tri minuta, jer sam imala samo toliko vremena da se spremim za posao. Primetićete da sam imala i ruž za usne što inače nije uobičajeno za moju redovnu šminku, ali mi se ovaj iz nove kolekcije Mac Nicki Minaj jako dopao i reših da ga isprobam.
Među poslednjim fotografijama u ovom postu možete videti i slike sa izleta koje su slikane kamerom s telefona, jer nažalost nisam ponela fotoaparat.




It seems like these days I’m slacking with the blog, but it’s only because I am working a lot and I organized less than I am usually poorly organized. ;) With the tight schedule it is hard as well to find someone to take pictures on daily bases. This is my big, if not the biggest problem.
Still, in the meanwhile, that is, since the last post I manage to have some good things. So I went on a desert picnic which is special event, and then to my joy in the article about fashion bloggers that was written by delightful Ivana Aćimić (which you can read here) Sanya’s injection of fashion was mentioned. Along with this great things tomorrow is a big day for me because I was invited to do a photo shooting for Kenzo. Of course, one of my next posts will be dedicated to this (for me very important) event.
My outfit from last night was “packed” in three minutes since I had that little time to prepare myself for work. You could notice that I had the lipstick on even though this is not the part of my usual make-up. This one from Mac Nicki Minaj’s new collection I liked very much so I decided to try it on.
Among last photos in this post you can see some pics from the desert picnic but they were taken with phone camera, because unfortunately I haven’t had my camera on me.


















Desert 





I wore: 
T-shirt Sheri Bodel 
Tights Aldo 
Blazer Mango 
Shoes Steve Madden
Lipstick Mac by Nicki Minaj  
Unique handmade necklace used as a  bracelet 

29 komentara:

  1. Prelijepa si, pratim te redovno, pozdrav iz Tuzle :)

    ReplyDelete
  2. bas ti lijepo stoji ruz intezivne boje , nosi ga cesce ,

    kao i ja sama , i ti imas izrazajnije,i pomalo grublje crte lica , ruz te ucini zenstvenijom

    na fotografijama iz pustinje si preslatka

    garderoba je savrsena ,kombinacija takodje , samo mi se ne dopada nosenje brojanice kao modnog detalja

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja inače ne volim da nosim ruževe, ali ću imati u vidu ovaj savet. Hvala i za predlog i za pohvale

      Pozdrav! :)

      Delete
  3. Sjajno! :) Mnogo mi se svidjaju majcica i blejzer u prvom outfitu :))

    P.S. New GIVEAWAY on my blog! http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/05/tree-bee-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Stvarno si divna, zanimam me koji je ovo Rolex. Videla sam vec u jednom postu ali ni u jednom nisi napisala koji je :)

    ReplyDelete
  5. Majica ti je predivna, mnogo mi se svidja

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Majica fenomenalna! Svidjaju mi se fotke. ;)

    http://www.nosceteipsum9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sanjac, divna si mi, trebalo je i sliku sa onim kacketom da ubacis, hocu onaj kacket!:):) Ova bluza mi je fenomenalnaa! Ljub ljub iz ledenog Beograda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis nisam se setila da stavim i tu sliku sa kacketom :) U poslednje vreme kackete cesto nosim ne znam sta mi je :DDD Veliki poljubaaaaaaaaaaaaaaac <3

      Delete
  8. super su sve slike :-) majca mi se mnogo dopada i cela kombinacija ima tu divnu rock chik notu koju ja jako volim :-) Drago mi je da ti se moj tekst dopao i hvala na pominjanju :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tekst mi se zaista svideo, a ujedno mi je bila čast da budem pomenuta uz već priznate blogerke

      Pozdrav!

      Delete
  9. Devojko, izgledas svetski!!!!
    Svaki detalj ove kombinacije je savrsen sto se mene tice, svaka cast :)
    A pustinja i kamilice su sigurno poseban dozivljaj :)
    Puno uspeha, pozdrav iz Beograda :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste pustinja je stvarno poseban doziljaj! Hvala na divnim recima! Pozz

      Delete
  10. Fotografije su predobre, a ti si taaako dobro iznela ni malo laku kombinaciju! Super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veliko zadovoljstvo pričinjava kada jedna od naših najpoznatijih (a meni jedna od najomiljenijih) blogerki pohvali moj rad.

      Delete
  11. Majica je nevidjena, a kombinaciju si super iznela! Veliki pozdrav iz Bg-a.

    ReplyDelete
  12. Odlican top! Najbolje izgledas u ovakvim kombinacijama! Btw. nemoj da zaboravis da nas uveselis postom sa pomenutog Kenzo snimanja pliz! :)))

    ReplyDelete
  13. Obozavam ekstravaganciju! savrsenoo :)

    ttomasevic.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I think the style is really cool and I love the top!
    xoxo, Lia Julie

    liajulie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. SAVRSENO, SAVRSENO, SAVRSENO! Kao i uvek...
    Sanja kad ce post o nezi, tretmanima, dijeti,vezbama?:)

    ReplyDelete
  16. Divna ti je frizura. Da li si je sama napravila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, tako od prilike izgleda kad je sama operem i ostavim da se sama osusi. Samo sam prednji deo oblikovala figarom. Pozz

      Delete
  17. love the outfit!! i slike su predobre!

    www.purpleandturquois.com

    ReplyDelete
  18. Odlican post! Ova majica sa nitnama je san!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  19. top je odlican, super je nijansa tog pink Mac-a :)

    ReplyDelete