Saturday, May 26, 2012

Dust in the wind


In Dubai we have wet and dusty weather. Sand is all over the town. The worst period is yet to come, but I already have an issue with this kind of atmosphere. I'm preparing myself mentally!
For today's post I picked the shoes bought in Zara, and I have plans to give them some details later. This time I'm showing them here so you could compare when I finish them. The last photo is the picture of an article in this week's Grazia in which more photos from the shooting are announced for the next issue.


Danima je u Dubaiju prilično sparno i pesak se razleteo na sve strane. Najgori period tek dolazi a ja već jedva podnosim ovakvo vreme. Spremam se psihički!

Za današnji post odabrala sam sandale kupljene u Zari, kojima kasnije imam nameru da dodam neke detalje. Ovom prilikom ih pokazujem kako biste u jednom od narednih postova, mogli da uporedite sa onim što budem napravila. Poslednja slika za danas je slika članka iz ovonedeljne Grazije u kojoj najavljuju slike za idući broj.















 


I wore:
Shirt Zara
Shorts Jennifer
Sandals Zara
Bag Zara
Black bracelets Forever 21
bracelets Aldo
Neckless Forever 21
Sunglasses Armani 

29 komentara:

  1. Sorc mi je predivan :)))

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Maksimalna ekstravagancija! Fantasticno :)

    ttomasevic.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ogrlica je prelepa! Jako mi se dopada outfit! :)

    ReplyDelete
  4. Ogrlica i sorts su mi predivni! Super outfit! :)

    ReplyDelete
  5. Ovaj autfit je sjajan. Svidja mi se svaki komad ponaosob, a sve zajedno je jos bolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kombinacija je pretrpana i to ce se retko kome dopasti.Ali to sam ja :)

      Zato jedno veliko hvala na komentaru :)

      Delete
  6. Diiiiivna :)) Mnogo mi se svidjaju narukvice :)))

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super sandalice :)
    Steta za vreme... Sta da ti kazem, sem - drzi se!:)

    ReplyDelete
  8. Narukvice su divne :) Super za Grazi-u cestitam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa :))

      Sto se narukvica tice, mnogi nece odobriti ali ja volim te velike sto podsecaju na okove. Obozavam Afro style... Pozz

      Delete
  9. Super, zgodna si i sta god da obuces odlicno ti stoji! Ekstravagancija na nivou! Pozz Mila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i volim ekstravaganciju, vise od monotonih kombinacija, to je za mene moda. Za postove koji su najvise hvaljeni ja smatram da su dosadni. Tako da hvala na ovom komentaru. Pozz :)

      Delete
  10. Sanja zanima me koliko imas godina, koliko si visoka i koliko imas kilograma? Hvala,pozdrav iz NS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napunila sam 25 godina u januaru, visoka sam 170cm a za kilograme nisam sigurna mislim da imam 50kg. :)

      Delete
  11. Sandale su SVRSENSTVO !!!

    ReplyDelete
  12. Zanima me da li su sandale udobne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ove sandale sam obula dva puta do sada. Meni nisu predstavljale opterecenje, cesto nosim stikle i mogu reci da za divno cudo s obzirom na model ove udobne. :)

      Delete
    2. Zanima me da li ti prsti izlaze, jer ova traka napred deluje jako tanko.

      Delete
  13. Odlicna kombinacija. Obozavam kad neko nosi toliko narukvica. Ja imam obicaj da ih bas natrpam :)

    ReplyDelete
  14. Jedva cekam vidjeti dodatke na cipele,mada vec slutim sto ce biti DIY.Ako budem pogodila,slobodno cu da se bavim gatanjem:D

    ReplyDelete
  15. Sanja obozavam svaki tvoj post. I volim ove "lude" outfite :). Narukvice su <3.

    ReplyDelete
  16. predivno! love the shorts!

    ReplyDelete
  17. Joj, promenila si izgleda bloga :)

    Super je sad! Onako je izgledao malo amterski :) Sad je bas cool!

    ReplyDelete
  18. Ti si meni savrsena :) Svaku kombinaciju umes dobro izneti..Jednostavno zracis... Znaci VRH :D

    ReplyDelete