Thursday, November 24, 2011

Every day is wonderful!!!


Remember you are beautiful no matter what anyone says. Exterior beauty is not nearly as important as your inner beauty. 


Today I feel like a ballerina. This is not my style. It's too much simple for me, but it's nice to have something like this in the closet. Pink color is my favorite and my friends know how much I obsessed with this color.I think I will never grow up. And to be honest I wouldn't  like it

Today's outfit is very comfortable and cute. Dress from Zara's collection spring summer  2011. Casual flats from Kurt Geiger also comfortable and cute. 

XXX

Budim se jutros uz pesmu   Beautiful  - Christina Aguilera. Nisam njen obozavalac ali  moram priznati  ima zadivljujuci glas i volim ovu pesmu. Pesma me je  inspirisala  za  novi post. Nije bitno sta nosite i kakva vam je spoljasnja lepota bitno je kakvo vam je srce, svi smo podjednako lepi ako nam dusa nije zarazena mrznjom!!!  

Danas kako sam obucena osecam se kao  balerina. Haljinica je  leprsava a baletanke udobne da ih maltene ne osecam. Mada je moj danasnji stajling i vise nego obican sto je neubicajno za mene.No,lepo je imati i ovako nesto u ormaru. Roze boja je ipak moja omiljena, to moje okruzenje vrlo dobro zna. Ponekad  pomislim, hocu li ikad odrasti???Da budem iskrena to i ne bih volela :))))) 

Pozz iz Dubaia cmok cmok cmok 

















  • Dress Zara 
  • Flats Kurt  Geiger 
  • Bag Vivienne Westwood 

3 komentara:

  1. Cao Sanja,

    Htela sam da te pitam gde si kupila torbu i kada ?
    Koja je sezona u pitanju ?

    Pozdrav, Tanja

    ReplyDelete
  2. Cao Tanja, torbu sam uzela pre skoro 2 godine. Ostavi mi tvoju mail adresu pa cu ti tu detaljno sve objasniti. Izvini sto si cekala na odgovor. Jos se ne snalazim sa komentarima. Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo maila tanjajokic100yahoo.com
      Torba je divna.

      Hvala puno,
      Tanja

      Delete