Thursday, January 12, 2012

No matter what they say let it go !!!


Eto mene posle pauze od dva meseca. Jedva samu sebe nagovorih da se aktiviram medju blogerima,OPET!!  :))) Pre svega zelim svima SRECNU NOVU GODINU I BOZICNE PRAZNIKE. Svaki dan u novoj godini da vam je ispunjen osmehom i srecom. 
Moja trenutna lokacija (poslednjih 3 nedelje) je moj rodni grad, najbolji na svetu, Beograd! "Kukala" sam kako mi nedostaje zima, a sad "kukam" za toplim Dubaiem. Obrni okreni ja uvek "kukam". Jos nekih desetak dana i vracam se tamo gde sam stala... Za to vreme dok sam u Beogradu, iskoristicu priliku da pokazem moju zimsku garderobu. Koju volim i pored toga sto NE VOLIM ZIMU.
Da ne davim mnogo (to cu nekom drugom prilikom hehe) evo malo brzinsko odradjenih slika. Do novog posta kiss from Belgrade. Xxxx

Додајте натпис








  • Hat no name Tc Usce 
  • Sweater Bershka 
  • Jacket Armani 
  • Jeans Guess 
  • Boots Baldan 
  • Eyeglasses Ray Ban  
  • Nail polish Miss Sporty 31

2 komentara:

  1. Chic causal! Obozavam ovaj look.. :)

    ReplyDelete
  2. I ja obozavam ovaj look... :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete