Tuesday, January 24, 2012

My styles reviewed...



Today's the day in Belgrade one of those days when weather is trying to spoil your mood. Outside is terrible, rainy and cold and I am very sick. Sicker and sicker since I arrived in Belgrade a month ago. Because of  my unusual situation I am forced to sit in the house all day.  I don't have what to do except to escape to my wonderland. All of my life I spent in fantasy. And that's what I do best. I ran away from reality. Today I did the same I ran away from the gloom and cold to warmer parts of earth where I am going back soon.       
With  help of my old pictures I remembered the beginning of my adventure in DubaiBtw which ended with that I got a job and stayed to live there. Some of these pictures I decided to use for the new postI hope you will like my old combination of different styles.  I can say for my self  that I am not slave of one style, I like a specific wardrobe. I love incompatible .... These pictures reminded me of some pieces of clothing that I neglected  but I love themI hope that  these pictures are useful for you as they served me for new ideas. 



Danasnji dan u Beogradu je jedan od onih dana kada vrema, pokusava da vam pokvari raspolozenje. Napolju je grozno, kisa pada, jako je hladno, a ja bolesna. Od kako sam doputovala u Beograd pre mesec dana zbog zdravstvenih problema sve sam bolesnija i bolesnija. S obzirom na situaciji u kojoj se nalazim, primorana sam da sedim u kuci. Tako da sam ja po svom nekom starom obicaju prepustila se svojoj masti. Ceo svoj zivot sam provela u mastanju. A to sto najbolje radim sam primenila i danas, pobegla sam od stvarnosti. Pobegla sam od ovog sivila i hladnoce u toplije krajeve u koje se uskoro vracam. 
Uz pomoc svojih starih slika podsetila sam se kako je pocela moja avantura u Dubaiu. Koja se btw zavrsila tako sto sam dobila posao i ostala da zivim tamo.  No, neke od tih slika sam odlucila da  iskoristim za novi post. Nadam se da ce vam se dopasti moje stare kombinacije i svakodnevno razliciti stilovi.  Mogu slobodno za sebe da kazem da nisam osoba od jednog stila, volim specificnu  garderobu i razlicite outfite. Volim  nespojivo...Ove fotografije su me podsetile na neke komade odece koje sam zapostavila a volim ih. Nadam se da ce i vama koristiti ove slike kao sto su posluzile i meni za nove ideje. 






























3 komentara:

  1. Prelepe fotke, blago tebi :) Zelim ti da brzo ozdravis i obradujes nas novim fotkama :)

    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    Ceca :*

    ReplyDelete
  2. Divne fotografije! Prvi put ti komentarisem,ali pratim te,stil ti je fenomenalan!

    ReplyDelete