Monday, April 30, 2012

In the category for "blog of the month"


          
Roberto Cavalli i ja. Fotografija je sa promocije njegovog parfema od pre nekoliko nedelja.
Roberto Cavalli and me. This photo is taken at the promotion of his parfume few weeks ago.

Hrabro sam se prijavila na izbor za modni blog meseca na Fejsbuku deset dana pre isteka roka i idućeg meseca ću biti brža. Ipak, ukoliko želite da glasate evo linka:

I have bravely decided to enroll in the competition for blogger of the month that is taking place on Facebook just ten days before its ending and I’ll be faster next time. Still, if you’d like to vote here is the link:




18 komentara:

  1. naravno da cemo da glasamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam vec glasala malo je komplikovano ali usela sam :)

      Delete
    2. e ti si biula stilista dijani jankovic u jednoj emisiji jel ? imala je istu kombinaciju ? samo napred i zelim ti puno uspeha i dalje u poslu jer si stvarno predobra..

      Delete
    3. Da da, ja sam joj radila taj stajling i jos par. Hvala na lepim recima.

      Delete
    4. Jeste malo je komplikovano za glasanje, prvo treba lajkovati stranicu pa tek onda moze da se glasa. Hvala na utrosenom vremenu. :)

      Delete
  2. Uh, Cavalliiiiiiii.....blago teeeebi :(
    A glasala sam, srecnoooo! :))

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Superiska, dopada mi se i ta kombinacija. :)
    Glasala. ;)

    ReplyDelete
  4. Kad ce noviiii outfit??? :))))

    ReplyDelete
  5. IDEM DA glasam baby, valjda nije kasno! Ljubomorna sam sa kim si se slikala! evo ga S. iza mene, cudi se-i Sanja ima blog? a ja umirem od smeha...:):) kako bre nisi znao...:) ljubimo te!

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he pa sto mora da zna, da ima veze sa hranom 1000% bi znao. :))))

      Delete