Friday, April 13, 2012

Gray post...


Jos samo dva dana u mom gradu. Zao mi je jer odlazim dan pred Uskrs, ali isto tako radujem se  jer cu videti moje drage prijatelje, moj orman koji treba srediti ( cemu se bas i ne radujem ). Radujem se odlasku jer je sad idealna temperatura u Dubaiu i napokon cu moci da nosim sve sto mi se nosi!!! 
U Beogradu sam provela divne dane, bilo je uspona i padova. Stavljena je tacka na nesto sto je trebalo da bude moja buducnost. Tako da sve to skupa mogu da nazovem kao jedno novo iskustvo. Sad je vreme za divne obaveze koje me cekaju u Dubaiu, ne mogu da docekam te dane.  Da ne duzim mnogo, evo slika sa jucerasnjom kombinacijom. 

























                                                                   I wore: 

  • Sweatshirt: Elisabetta Franchi 
  • Jeans shorts: Zara 
  • Tights: Calzedonia 
  • Converse All Star 
  • Bag: Zara 

2 komentara:

  1. Prelepa si devojka, prirodna i sarmantna.
    kosa ti je fantasticna :0
    Samo napred, divno uklopljeno :)
    pozz

    ReplyDelete