Thursday, February 2, 2012

Black and yellow ...

                              
Evo kako sam ja prezivela hladne dane u Beogradu! 
Uz pomoc kape, sala,dzempera  i cizama.Stil manje vise uvek isti samo su se boje menjale. Silne moje kombinacije prodjose ne zabelezene. Sta cu kad sam zimogrozljiva pa sad ispadoh ne mastovita. Iskreno, mislila sam iskoristicu vreme dok sam kod kuce i vise cu se angazovati oko bloga. Ipak nista pametno nisam ni imala da radim sem toga, da zanemarimo to sto sam se vukla po lekarima. I tako ja pogresno mislih... Tesko me je bilo naterati da izadjem iz kuce pa cak i za slikanje. 

Ovakve kombinacije su mi pak najtoplije i najkomotnije. Timberland cizmice koje obozavam, dobar jeans, rolka, kapa i sal (u nekoj XXXXl velicini ). Tako se ja vratih u Dubai gde trenutno ima dvadesetak stepeni a postavljam slike na kojima se moze videti da je minus dvadeset hehe. Toliko o mojoj zimskoj garderobi. Za koji dan pocinjem sa golisavim slikama, dosta novih ideja mi se vrzma po glavi.... 

Pozz iz Dubaia xXx










  • Hat T.C. Usce 
  • Scarf Accessorize  
  • Turtleneck sweater Stradivarius 
  • Jeans American Eagle 
  • Boots Timberland 
  • nail polis yellow Maybelline 
  • Jacket Armani Exchange 

0 komentara:

Post a Comment